Разместить рекламу  

Прийом громадян посадовими особами Західної ОДПІ м. Харкова ГУ Мін доходів у Харківській області

На яку адресу звертатися з письмовим зверненням до Західної ОДПІ м. Харкова?

61052, м. Харків, вул. Клапцова, 25 (Центр обслуговування платників податків Західної ОДПІ м. Харкова –канцелярія -  3 та 4 вікно)

Як правильно оформити звернення?

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути визначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, соціальний статус тощо, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Як потрапити на особистий прийом до начальника та заступників начальника Західної ОДПІ м. Харкова?

Особистий прийом громадян начальника та заступників начальника Західної ОДПІ м. Харкова проводиться у приймальні громадян (м. Харків, вул. Карла Маркса, 30, кім. 1) у визначені графіком дні.

Графік

проведення особистого прийому громадян посадовими особами

Західної ОДПІ м. Харкова

Посада, прізвище, ім’я та по батькові

Дні прийому

 місяця

Часи прийому

Палій Олександр Володимирович - начальник Західної ОДПІ м. Харкова

 

1-й та 3-й

Вівторок

9.00-12.00

Хайхан Світлана Валентинівна – перший заступник  начальника Західної ОДПІ м. Харкова

 

1-й та 3-й

Четвер

9.00-13.00

Клімова Олена Євгенівна –

заступник начальника Західної ОДПІ м. Харкова

1-а  та 3-а Середа

9.00-13.00

Прокопенко Віталій Вікторович – заступник начальника  Західної ОДПІ м. Харкова

 

2-й та 4-й

Четвер

9.00-13.00

Сагун Дмитро Васильович  - заступник начальника Західної ОДПІ м. Харкова

1-а  та 3-а Середа

9.00-13.00

Чи можливо записатися на прийом до керівництва Західної ОДПІ м. Харкова заздалегідь?

Попередній запис на особистий прийом до керівництва Західної ОДПІ м. Харкова  проводиться управлінням обслуговування платників податків не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати прийому у визначений графіком день (особисто або за телефоном).

Телефон: 777-08-96.

В який термін розглядається звернення?

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, встановлюється необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати с

Інформаційно-комунікаційний відділ  Західної ОДПІ м. Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області